Prensess27 Kızlar bebeğin saçı kesilmelimi ben kestirmek istemiyorm kıyamam yani 🥹zaten gür saçları kızmın saçlı doğmuştu ama kesilmesi gerekitgni söylüyolar özellikle kayınvalidem. 🤷🏼♀️
Tubayassogut Prensess27 kesilmesi sünnet cnm çok az birazcık ucundan al suneti yerine getirmiş oluyorsun ztn sonra o saçı sakla bende öyle yaptım
Alaucar Prensess27 1 yaşında iken kızımın saçlarını kestirdi sadakasını verdik bizde sacin sadakası verilir
Sare-10 Prensess27 saçlıydı bebeğim ama çok sıcaktı ensesı saçlar daha da uzundu terlıyordu kıyamadım ona kestım rahatladı bence hemde 14 günlükken kestım