26 aylık kızım var akıllı laf dinleyen iletişimi yüksek. Benim asıl sorum yaşıtlarıyla bir araya geldiği zaman oyuncak kavgası çıkıyor ve arkadaşım ve eltimin bizimle aynı yaşta kızları var onlarla kavga ediyorlar ama ne arkadaşım ne eltim müdahale etmiyorlar çocuklarını uyarmıyorlar ve ben her seferinde uyarıp doğru olanı anlatmaya çalışıyorum ama bu durum benim canımı sıkmaya başladı çünkü kızım altta kalıyormuş gibi hissediyorum sizce ne yapmalıyım