Kızım 6aylık doğurduktan sonra emzirdiğimden sol göğsümde yarılma oldu 1 ay geçmedi sonra geçti tabi herşey iyi hoş bi kaçgündür sağ göğsümde emzirirken acı hissettim baktığımda nokta nokta kan rengi hafif soyulmalar olmuş ama her emdiğinde acıyor göğüs pedi kullanıyorum genelde ama onun etkisi olurmu yani göğsümü açıp kapadıkça çekiyorum ya orda biriken süt yara yaparmı nedenini anlayamadım ya