Kızlar merhaba, temziliğime çok özen gösteririim normalde ama 2 hafta önce mantar oluştu bacak aramda bacakla genital bölge arasında şuanki günxel durumu ise çoğalmış durumda büyümüş ve bi kaç yerde daha çıkmış durumda aşırı kaşınıyor dayanamayıp kaşıyorum krem kullandım ama fayda etmiyor cildiyeye gidemiyorum burada yok başka bir ilçede gösteriyor bizde ona da bebeğimle çok zor gitmem muğlalılr bilir. Ne yapsamda azalır bitiririm ben bu mantarı hangi ilacı kullanmalıyım ne yapmam lazım daha çok dağılmaması için yardım edin