almisosu34 AhseniinAnnesii xabion şampuanı ve losyonunu yazdı mı size doktorunuz? Eğer yazmadıysa reçetesiz almayın ben reçeteli halini bile 1.200 tl ye aldım, tek fayda gördügüm o oldu bebegim 5 aylık geçti vücudundaki herşey
Baharoyku almisosu34 bende suan xabion losyon kullanıyorum gecen hafta 3 gün kullandık ama el ayağında vardı sadece suan vücudunda çıktı isilik gibi bu pazartesi tekrar kullanacağım siz nasıl kullandınız ve kaçıncı kullanımda geçti
Baharoyku AhseniinAnnesii yaa kıyamam bizde de bu şekilde vücuda yayıldı ama el ve ayaktaliler daha kötü iltihaplı 😏
ipekk05 AhseniinAnnesii laviderm kremin çocuklar için olanı alın ve yüzüne saç diplerinde varsa oralarada sürün bence çünkü yüzündede aktif gözüküyor o bölgeyede sürüp uyuzu öldürmeniz lazım
ipekk05 AhseniinAnnesii evet alınıyo canım zararı yok ve çok etkili eczanelere sor trendyoldada var yorumlarıda okursan görürsün zaten