Merhaba anneler , kızım 4 yaşında asla tek başına oyun oynamak istemiyor.
Sürekli anne benimle oynarmisin diyor.
Oynuyoruz amaaa sürekli oyun istiyor nasıl kendi başına oynamasını saglayabilirim.
Böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Varsa bu durumu nasıl aştiniz yardım lütfen 🙏