citlembik2905 Selam kizlar. Doğum yapali 22 gün oldu ama dikişlerim daha düşmedi. Normal mi bu? Doğumdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde bir sorun yoktu. Şuan ipleri elime geliyor ama düşmedi daha. Aynayla bakmaya da hiç cesaretim yok.
343458 citlembik2905 40 yakın kendılıgınden düşüyor yanlış anlamayın beni ama mıkrop kapmaması açısından ellemeyın
Gulnazz Benim dış dikişler 30. Günde falan düştü içtekiler 40 ım çıkarken düşmüştü sürekli krem sürüp havalandırmama rağmen geç düşüyor yani sizinde daha erken düşer merak etmeyin
citlembik2905 Doktorumun verdiği kremleri kullanıyorum düzenli. Bugün ufak bir ip düşmüştü. Bir an once düşseler de rahat rahat oturabilsem artık:)
Hasret6326 Normal benimde tam iyileşmesi 40 günü bulmuştu endişe etme kuru tutmaya çalış oranı duş falan aldıktan sonra kurutma makinesini tut banada doktorum vermişti bu tavsiyeyi