Hayırlı geceler anneler biz esimle haftada 4 defa kavga eder kedi kopek gibi birbirimizi yiyoruz hic mutku huzurlu degiliz surekli bosanma asamasins geliyoruz kaynanmla bilindik bir hocaya gittik hoca bana evde yasadigimiz bir kac olayi soyledi sasirdim neden bu duruma geliyoruz esim neden boyle dedim bana dedi biri size büyü yapmis cok korkttum sizce olabilirmi ne yapmam lazim kendimi kotu hissetim hocanin yanina gidince hani sanki ben gunah islemisim gibi hisettim ne yapmam lazim aranizda giden varmi