Ocak 2022 de doğum yaptım hamileyken ve daha önce asla tansiyon problemim yoktu doğum sonra tansiyon problemim başladı sürekli baş dönmesi tansiyonum 20 buluyor ilaç verildi psikolojik dediler anlamıyorum spinal anestezi den olabilir mi diye düşünüyorum artık başına gelen var mı doğum sonrası