Bence öncelikle sakin olmalısın. Sütün gelmiyor diye kendine bu kadar yüklenme, doktorlar bazen abartıyor, ben sadece anne sütüyle besliyorum, benim çocuğum da grip oldu. Demek ki anne sütündeki o şey işe yaramamış. Olacağı varsa oluyor, üzülme. Sütün gelmesini engelleyen en önemli şeylerden biri de stres. Sakin olmaya bak. Gelmezse de dünyanın sonu değil.