Mdkakam113 mrb kızım 17 aylık daha 3 gündür tam desteksiz yuruyo..akla gelebilicek her türlü şeyi yapiyodu aşırı aktif bir bebek ama emekleme durumu daha kolay geliyodu hem yürümeyi emeklemeye çevirerek daha hızlı işini halletmeye calisiyodu..artık çok fazla üstüne düştük babası ile hep dikkatini çeken şeyleri git anneden al git babadan al ayağa kalk öyle gitt’hadi hadii diye alkışlayarak yaptık…sırf bu oyunu yapmak için ona göre oyun artik yuruyo çok şükür ve hızlıca yapiyo korkmadan…emeklemeyi .cok sık yapıyosa bebeğiniz bu da etken olabiliuo bence..artık tam yürüdüğünü görünce uzunca adımlarla ağladım o denli bende görmek istiyodum bu anı 18 aya kadar normal densede bazen beklemek zor geliyo..sizinde yakındır inşallah Allah’ın izniyle…..