Bu yaştaki bebeğinizi gün içinde basıl besliyorsunuz. Emziriyorum ama haftanın 4 günü çalışcam bi yandan 2 gibi evde olurum. Süt bırakmalı mıyım kahvaltı ara öğün neler yediriyorsunuz detaylı bir şekilde yazar mısınız şimdi her istediğinde emiyor pek sıkıntı olmuyor ama okul açılıyor geçen dönem okulda sağıp getiriyordum ertesi gün bi öğün onu içiyordu. Bi kahvaltı ediyordu bide uyanınca yemek yiyordu sonra ben geliyordum zaten. Ama bu dönem biraz daha büyüdü nasıl bi planlama yapmalıyım. 8de çıkcam evden. 12de uyku saati 14:30 gibi uyanır o saate ben geliyorum. Aslında bensiz olacağı 12ye kadar. Ama tabi siz tam günlük beslenmenizi yazarsanız sevinirim. Ne kadar meyve yemek vs bide koz çocuklarınızın bu aylardaki kilolarını da yazarsanız sevinirim. Kızım biraz kilo verdi bu ara da tam sınırda olduğunu söyledi hemşiremiz.