Kızlar yardım edin doğum yapalı 21 ay oldu bikac haftadır çok feci şekilde saçlarım dökülüyor zaten ince telli ve çok az saçım vardı diplerin okadar seyreldiki anlatamam elimi attıkça kopuyor en az 10 tel bioblasin sarımsak şampuanı kullandım geçen ay sanki daha çok dökülmeye başladı ya