Selam annişler çocuğum hergün bir ağlama nöbeti geçiriyordu bir yeri mi ağrıyor diyorduk ama öyle değilmiş Bugün hastaneye gittik çocuğum kırkırmızı olmuştu ağlamaktan öğrendik ki kolik bebekmiş doktor 5-6 ay sürer dedi sizler nasıl başettiniz kolikle bebeği kolik anne ne yiyebilir tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌸