Hayat hastanesi iyi bu konuda, devamlı çocuk doktorları var. Biz Burçin Hanım vardı ona gitmiştik, sonrasında Uğur Beye gittik oda çok iyi hala ona gidiyoruz. Acilden bir defa Ayşegül Hanıma gittik o da bayağı ilgiliydi, sağolsjn gece müşahadede bayağı takip etti, beklemiyordum bu kadarını. Birde kendi doktorumuza bilgi vermiş. Genel olarak iyi memnunuz hastaneden, fiyatları da diğer özellere göre iyi bence.