Kızlar 1 yıl önce doğum yaptım doğumdan 3 ay sonra adetim düzenli bi şekilde olmaya başladı bu ay bi türlü olmuyorum 6 gün gecikti testte yaptım hatta 2 kere negatif ama aşırı derecede bunalıyorum normalde de hep düzenli olurdu çünkü adet olmak için bişey yapabilir miyim emziriyorum bu durum için bi öneriniz var mı