Selamün aleyküm anneler 🙂 iyisinizdir inşallah birkaç sorum olacakti.
-Kuzulari yastıkla yatırmaya başladınız mı ?Nasıl gozlemlediniz nasıl alıştılar? Bir de benim oğlum yüzüstü yatıyor genelde onuda belirtmek isterim.
-Henuz odayı ayirmadim 2 yasa doğru ayıracagim odayı ayırmamıs olanlar nasıl ayırmayı düşünüyorsunuz süreç hakkında konuşalım mı 🙂
Ve en can alıcı sorum 😆
-oglum hala emerek uyuyor geceleri de emmek için uyaniyor gece beslenmesine de hala devam ediyoruz (ne kadar gerek olmasa da ) 🙂 memeden kesme sürecinde emerek uyumayida illaki bırakacağız şimdiye kadar hiç sallamadim da açıkçası sallamakta istemiyorum yanına yatayım uyusun istiyorum aslında bazen emmeden uyuyor ama bu genelde bizim yatagimizda aramızda oluyor sonra yatağına koyuyorum ama başka türlü meme diye tutturuyor kısacası memeyi bıraktıktan sonra uyutma konusunda yanına yatma kitap okuma ne yapabilirim ?
Teşekkür ederim🙂