Bugün gece 01.36da 24+3 ikiz bebek dünyaya getirdim kizlar beklemek istemediler.ancak bu kadar durdurabildik sizce yaşarlar mi böyle bir durum basina gelen var mı yardımcı olursaniz mutlu olurum.600grlar yoğun bakimdalar drlar pek umutlu bakmıyor cok üzülüyorum ve ilk bebeklerim.