Mom_122 Kizim 13 aylik. Kızımı oyun gruplarına götürmek istiyorum ama kararsızım. Sizce gelişimi açısından katkı sağlar mı yoksa gereksiz mi? Çocuğunu oyun grubuna götürenler deneyimlerini paylaşabilir mi acaba🙏🏼