Kızlar selam. Geçen gece inanılmaz ateşlendim. İdararim rengi koyulaştı bir şekilde ateşim düştü iyileştim sandım. Ertesi gün gecede kasık ağrım oluştu. İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim sağlık ocağında emziriyorum diye munurol tarzı bir ilaç verdiler. Eve geldik bir kac saat sonra sol göğsümde şişlik farkettim kas katı olmuş. Sağma makinesine derhal sarıldım ıslak sıcak havlular koyduk hala tam inmedi. Sol göğsümün komple iptal olma durumu var mı sizce ya da başına böyle gelenler yorum yazabilir mi