mhramom öncelikle sakin olun , stres yaptığının için içinden çıkılmaz bir hale dönüşmüş , gerçekten olumlu düşünmek hem sizi hem de bebeğinizi etkileyecek , benimde 5 ay 3 günlük erkek bebeğim var aynı problemleri bende zaman zaman yaşıyorum , aşırı sinirlendiğim zamanlar oluyor ama bu sütüme ve bebeğime yansıyor kaç kez denedim . Siz sütünüze güvenin onu sarsmadan şefkatle emzirin , baktınız emmiyor ve doyduğunu düşünmüyorsanız mama verin .Bir sıkıntısı var demekki tepki veriyor annesi