parlaegegunes Sakince yazdım, sizden de aynısı bekliyorum. Neden olabileceğini belirttim. Canınızın sıkılmasına sebebiyet verebilecek bir şey değil. Kötü ve şiddet gösteren bir anne olsanız, ki bu durumda çocuğunuzu bu kadar çok düşünmediniz, başka gözle bakardık. Ama tekrar yazıyorum, iyi bir anne olduğunuz evhamınızdan belli. Sorun değildir, içinizi ferah tutun.