Ipeksmom Iyi aksamlar arkadaslar. Kızım 4 ay 7 günlük ve kolik. Bugün kan damlasına başladım ve azalan gaz sancımız bugün çok şiddetlendi. Aynı durumu yaşayan var mıdır acaba?
Ask17 Ipeksmom bizde sidefer kulanıyoruz gaz yapmadı fakat doktorumuz bize 4.ayda erken buluyorum diyerek 5.ayda başlatmıştı. Belki ondanda gaz problemi yaşamamış olabiliriz.
Cydvrl Ipeksmom özellikle arattım böyle bir sorun yaşayan var mı diye siz de aynı sıkıntıyı yaşamışsınız. O kadar gaz yaptı Kİ iki gündür çocuğum gazdan kıvranıyor. Sabaha kadar uyutmadı. Ben çözümü sabah saatlerinde vererek buldum. Akşam verdiğimde gazıyla sabaha kadar uğraşmak zorunda kalmıştım
Aysktr Ipeksmom soğuk mu veriyorsunuz? Ben ilk kullanmaya basladığımda karın ağrısı gözlemledim kızımda daha sonradan vermedim o gün ağlamadı hiç ertesi gün tekrar aynı sekilde verdim çok ağladı artık dolaptan cıkarıp 20 dk sonra vermeye basladım çok sükür bir problem yaşamıyoruz
melasya biz kullaniyoruz dr muz onerdi saglik ocagininki gaz ve kaka da kan yaomisti.sideferle ck rahat ettik icimide guzel herkese ayni etki yaparmi bilemem
Ipeksmom melasya cevabınız için teşekkür ederim belki başka birşey de etkilemiş olabilir bugün damlaya başladığım için aklıma o geldi.
Serenimo Merhaba biz 6 aylığız sidefer kullanıyoruz ilaçtan yana gaz şikayetimiz yok çok şükür,ama 4 ayı bitirmiştik gaz sancılarımız bitti inş sizinde kısa sürede geçer🙏🏻
Ipeksmom Ask17 olabilir doktor kontrolümüz 15 gün sonra inşallah o zaman sorarım çok teşekkür ederim.
Ipeksmom Cydvrl bizimde öyle çocuğum 2 gün kıvrandı gaz sancısından bıraktım bende doktordan yeni damla isteyeceğim. Her bebeğe aynı gelmiyor demekki.
Deletedmom17 Buzdolabında bekletilmesi gerekiyor ama soğuk soğuk içince hasta olurlar bekletip verince sorun oluyor mu bzde sideferi tercih ettik