Demet koliğimiz 7.ay bitti . 9 aylık olcaz ama hala gaz sancımız bitmedi . Ağlamalar , kucak istegi bitmedi . Gece çocuğum gazdan kıvranıyor uyanıp uyanıp duruyor sabah kadar 4 5 defa uyanıyor . Kolik geçmesi için almadığım işitmedigim yapmadığım şey kalmadı yine geçirememiştim . Sen daha çok araştır çaresine bak hersey dene , canım çok çok çok zor bir durum yoksa 🤷♀️ Umarım geçer sizinki en kısa zamanda . Ben şimdi 1 yası bekliyorum inşallah 🙏🙏👶🏻