Tazeannee11 Herkese iyi akşamlar benim kızım eylül doğumlu. Bu kıyafetler onun ilk 1 yaşı içinde giydiği kıyafetler. Hepsi tertemiz ve gerçekten çok çok uygun fiyatlara vericem. Çok fazla olduğu için fiyat bilgisini direkt dolap üzerinden alabilirsiniz. Hepsi orada da yüklü. Toplu alımlarda yardımcı olurum. Dolap ismim “ sumbuleh “
Minikkualam Tazeannee11 Zıbınlar kaç aylık benim kız 9 Mart doğumlu şuan 6 aylık ayakkabılar da çok hoş fiyatlar nedir acaba 🤔
Tazeannee11 Minikkualam hangi zıbınları diyorsunuz yazlık olanlar mı ? Aslında hepsi tek tek dolap hesabımda ekli oradan fiyat ve beden bilgisine daha rahat ulaşırsınız 😊
Tazeannee11 Minikkualam pembe babet gibi olan 60 mor olan 50 pembe bot gibi olan da 80 tl olarak düşündüm ama dediğim gibi toplu alımda indirim yapabilirim
Minikkualam Tazeannee11 Rica ederim gerçekten güzel parçalar alacak olanlara hayırlı olsun şimdiden bana kısmet değilmiş 😇