Bebeğim 9 ay 3 günlük ve yaklaşık 1 ya da 2 ay sonra işime geri döneceğim. Bu süreçte kayınvalidem 3-4 gün ve kendi annemde 1 gün bakacak. Yavrumdan ayrı kalacağım için artık çok tedirginim sanki beni unutacak , etrafımda insanların yanlış öğreteceği şeylere maruz kalacağı için falan çok üzülüyorum. Bu şekilde düşünmem normal mi ? Beni biraz rahatlatın kızlar zaman geçtikçe kendimi daha da kötü hissetmeye başladım.