Kızlar selam 20 günlük bebeğim var 2 gündür kaka yapamıyodu çok güzel kendisi gaz cıkarıyo kabız da değil zaytinyağı ile kulak cöpünü hafif poposuna sürdük acayip kaka yaptı çıldıran çocuk sus pus oldu nasıl mutlu oldum ama rahatladı ve 3 akşamdır 6 dan itibaren sancılar tutuyo sizce neden ve bugun de kaka yapmadı emmesi çok güzel sıcak su ile duş aldırıyorum karnına sıcak havlu sarıyorum ne yapmalıyız