2prensannesi03 Kızlar buzluktan vişne çıkardım da kaynatcam. Suyunu sıcak mı soğuk mu koymalıyım ? Bi deyverin hele 😁
Turna-9 2prensannesi03 sıcak koyarsanız buzluyken çatlayabilir. O yüzden soğuk koyun yavaş yavaş kaynasın
_Lavinya 2prensannesi03 Estağfurullah :) Sıcak ya da soğuk olması farketmez. Ben öncesinde şekerle kaynatıyorum. Şeker eridikten sonra visneyi atıyorum içine.
2prensannesi03 hunilimomy _Lavinya Ay teşekkür ederim canlarım 🥰 Bende farketmiyosa sıcak soğuk en iyisi soğuk suyla yapivereyim 😍
kuzucuks Icme suyu ile yani soguk su olarak visneleri birlikte tencereye koyup kaynamaya bırakırsanız daha doğru olur