Kızlar benim kızım 52 günlük normalde sütüm oluyor yeteri kadar bugün sabah güzel emdi sagdim bir kere de öyle içti akşam 8 de bir ağıt başladı gazı felan çıkardım acıktı geri gogsumu verdim almadı ağladı gogsumdeyken ama emziği verince hemen aldı sütüm acaba gelmediği için mi agliyor sıktığım halde bir damla geliyor sadece kendi de çekiyor bir iki kere gelmeyince bağırıyor yediğim şeyler de hep süt yapan şeyler niye böyle oluyor anlamıyorum aç mi durucak böyle gelene kadar doktor mama da yazmadı napacagim böyle bilmiyorum dolapta sagdigim bir poşet süt varmış onu verdim sustu