Hamiek olduğumu öğrendiğimiz günden beri eşim de bende hiç sigara icmedik direk bıraktık zor olur sandık ama hiç zor olmadı 😅 19 aylık şuan. Bu aralar birer keyif sigarasi mı yapsak diye konuşuyoruz sonra eşim vazgeçiyor sütte nikotin kalıyormuş vs diye. Yani vicdanen tabiki istemiyorum ama 1 tane sigara yanında da yıllardır hiç içmediğim bir kahve.. siz içiyor musunuz sizce 1 taneden birşey olur mu