Küveti vs var ama ben genelde lavaboda yıkıyorum gün icjnde bir çok kez popo da yikadigim için alıştım artık eğer çeşmenin ısısını aysrliyorsaniz ve kaymiyorsa direk yatırın kafası lavaboya vurmayacak şekilde yıkayın. Ama ayarlayamiyorsaniz önceden kova yapın o şekilde duş aldırın cok basit oluyor ama tabi düşme riski var burda geniş bir lavaboysa bebiş de cesmedeki suyla oynuyor ona dikkat edin