zuleyhaaxtr emziriyorsanız kendi sütünüzle açmayı deneyin ben hep öyle yapıyordum güzel açılıyordu. Sütünüzü çay kaşığına sağın, bebeğinizin iki burun deliğinden de damlatın süt iyce içine gitsin sonra aspiratörle çekin. İnşallah sizde de işe yarar geçmiş olsun🙏🌸