Elifturcan bizim de birkaç gün mız kız ağlıyor sonra düzeliyor , dişler köklerde yer yapınca da ağrı yapıyormuş çıkmasına çok varsa da , çok sıkışınca ben calpıl veriyorum sakinleşiyor keyfi yerine geliyor ağrısı olduğu için ağladığını anlıyorum öyle