Aynenkanka Ya kızlar bakar mısınız şuna mutlaka başına gelen vardır. Çok dikkatli keserim tırnaklarını ama nasıl oldu bilmiyorum. Doktorumuz fucidin merhem sür dedi ama ee sonrası? Nasıl iyileşicek bu bilen var mı?☹️
Zeyno123 Aynenkanka bizdede olmuştu aynı kremi verdi antibiotik krem zaten 2 3 gün sürdüm geçmişti ama siz yinede öncelikle duştan sonra tırnağına güzelce bakın yada o uyuyunca bakın çünkü uyanıkken müdahale ettikçe agliycak çok geçmiş olsun
Ekimkizi Aynenkanka Ah kıyamam geçmiş olsun, canı yanmadan tırnağın altına azıcık pamuk koyabiliyorsan koy canım daha fazla batmasın en azından
EndlessLove_ Aynenkanka Bende bi doktordan öneri görüp ekran almıştım aklımda bulunsun diye… Belki işinize yarar
Zeyno123 Aynenkanka duştan sonra torpunun ucuyla tırnağı kaldırıp kestim ve doktorun verdigi kremi 3 4 kez surdum
Aynenkanka Ekimkizi sağol sağol bitanem, diş ipiyle kaldırıp pamuk koy falan diye de videolar izledim ama hassasiyeti fazla şu an yazık kıyamam ya ☹️
Ekimkizi Aynenkanka Törpünün sivri kısmıyla kaldırmayı dene biraz tek seferde koyarsan anlık acır ama rahatlar iki kişi yapın hatta biriniz kaldırsın diğeri koysun
Aynenkanka EndlessLove_ yaa çok iyi benim de aklımdan ne senaryolar geçiyordu ya cerrahi işlem gerekirse diye, suyun altında masaj yapıyordum 2 gündür ama merhemle de yapayım bari 🙏🙏🙏teşekkür ederim canım benim
Mink-hyt Aynenkanka merhaba bir yere çarpmış olabilir bizim de yanlış kesince böyle oluyor tırnak yapısı çok meyilli batmaya. Bende köşelere pek dokunmuyorum çıkarken batıyor uzun kalıyor öyle düzen oldu suan bi sıkıntı yok
Aynenkanka Mink-hyt yok ya kucağımda ya da yatıyor zaten çarpacak kadar büyük değil yani 4,5 aylık daha🥹 köşelerini bebek törpüsüyle törpülüyorum ama nasıl oldu herhalde yanlış yapıyorum ya da yapısal ☹️
EndlessLove_ Aynenkanka ne demek yaaa bende çok çektim bundan açısı kötü olur ama bebeklerin acı eşiği düşüktür iyi düşün iyi olsun senden de hisseder o çünkü ☺️ inşallah tez zamanda geçer ☺️🌸
Mink-hyt Aynenkanka yapısal evet ama törpü işini orada azalt hatta yapma .çok küçükken çok ellemzdim ayak tırnağını kırılırdı kendisi bazen el atardım . Büyüdükçe kestim . Ama dediğim gibi köşeleri bıraktım .kısalttıkca uzarken batıyor ete ite ite
Mink-hyt Aynenkanka sadece kenar kısımlarını kesmeyın eğer çok uzunsa zaten bı tık kısaltın ama çok kısa bırakmayın
benuykukadiniyimm Aynenkanka oyy minik ya kıyamam sana ben tez zamanda geçsin acın inşallah yavru kuş çok geçmiş olsun 🥹
Zlhaanne Aynenkanka oyyy senin o minnak ayakini yerim bende var dayanamıyorum Rabbim sana şifa versin inşallah