istanbul34- İyi akşamlar hanımlar. Bebeğimin sol kolunda aşı yerinde bi morarma şeklinde bişey oluştu. 2. Ay aşısını yaptırmaya gittiğimde bu morluğu görüp yapmadı aile hekimi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi