123fff Kızlar ya doğum yaptığımda yanıma çocuk doktoru geldi kontrole. Dediki gülme refleksleri olucak bikaç haftaya üzerinize alınmayın o size gülmüyo sadece bi refleks dedi. Yoo gayette bize gülüyo işte konuşunca 😅😅😂
dayes 123fff ahahhaha ana yüreği ya ben de refleks olduğunu bilmeme rağmen üzerime alınıp ANNEEEĞĞEEEMM diye yükseliyordum hahahah
Ysgl26 123fff hahha kıyamama ya analık işte.. gerçekten size gülmüyo şuan. Aslında gülmüyo da .. sadece refleks
EmineYilmaz 123fff benim 2. Kızımda 1 ay dolmadan onu güldürürken normal bildiğin güldü . Tesadüftür dedi annem ve kendide güldürdü. Bebiş güldü anhdj annem şok Çünkü ilk kızım 2. Ayda gülmeye başlamıştı shdjjs