hayalperest2310 Kızlar kızım 6 gün oldu kaka yapmadı mama +meme şeklinde ilerliyorz normalde 4 ya da 3 günde bir çıkarırdı kabız mı oldu ıkınmıyor da zeytinyağı verdim zeytinyağıyla karnını poposuna masaj yaptım yapabileceğim başka ne olabilir 🤔
Linabuse1002 hayalperest2310 10 gune kadar normal 🥰🙏🏻 10 gunu gecerse bir doktora gösterın ve benım doktorum kabız oldumu mamasına 1 cay kasıgı zeytın yağ kat oyle ver der ve işe yarıyo
Sese hayalperest2310 benim bebeğim 7 aylık mama + ek gıda şeklinde ilerliyoruz 5 gün yapmayınca doktora götürdüm ( evde zeytinyağı vs herşeyi denedim) bir şurup yazdı iki saat sonra yaptı. Ve çok şükür kabızlık yok şuan kuzum.
aren_ hayalperest2310 süt ve mamada 10 güne kadar yapmaması normal bnm kızım da öyleydi yemek yemeye tam başladı düzeldi çok şükür
Berko hayalperest2310 ya yerim seni 😍😍 kaç aylıkki benimki 6 aylık şuana kadar olmadı ek gıdaya geçmedik diye heralde bilmiyorum bende valla ama 10 güne kadar normal diye okumuştum
hayalperest2310 Berko 5 ay 6 günlük canım ek gıdaya bu hafta doktor başlayabilirsin demişti ben sadece yoğurt tattırmıştım daha başlamadım bile halbuki ama niye çıkarmadı ki
Berko hayalperest2310 Benimkide durup dururken çok kakasını yapamıyor ya ben anlıyorum kakası var kucağıma alıyorum sanki tuvalete oturur gibi tutuyorum kucağımda öyle hemen yapıyor sizde deneyin. Ama benimki alıştı doğduğundan beri öyle yapıyorum ne zamana kadar böyle olur bilmiyorum
hayalperest2310 Sese olmazsa bende götürürüm doktora rahat görünüyor ıkınmıyo ama bilemedim hiç. bu kadar uzun sürmemişti
Sese hayalperest2310 götür bencede canım. Zaten şurubu aşırı zorlandığın zamanlarda kullan dedi. Benimkide rahat görünüyordu ama yaptığı ana bizzat şahit oldum rahatlığı o zaman gördüm 🤣🤣🤣🤣
hayalperest2310 Berko bende anlayabilirim sanırım çünkü her kaka yaptığında anlıyorum kaka yaptı da çok kötü yapar batırır kendini 😂
hayalperest2310 Linabuse1002 bugün direk bir çay kaşığı verdim ama mamasına koyarım işe yarar inşallah
Berko hayalperest2310 o zaman sizde öyle bi tutun isterseniz belki yapar internette var o tutul şekli bebekler için gaz çıkarma yöntemi diye