0100117 Zorlamayın daha kötü sonuçlanır. Oğlum da aynı şekilde 2 yaşında başladım denemelere ve asla bir kere bile yaptıramadım çişini. Son deneme 3 yaşındaykendi, baktım aynı şekilde inatlaşıyor yine 1 hafta denedik yine olmadı. Sen bilirsin, bez bağlamak benim için daha kolay deyip yine bağladım bezi 😂 38 aylık olunca bi akşam bez bağlatmak istemedi, iyi o zaman tuvalete yapman gerek dedim. O akşam bir kere yaptı ertesi gün çözmeye çalıştı. 3. gün gidip kendi yapıyodu o kıvama geldi. Sözün özü cidden zorlamayın, yıpranmayın yıpratmayın da. Her çocuk kendine özel kıyaslama yapmayın ve hazır olmasını bekleyin