Elaa11 hemen alismasini bekleme, 2 ayi gecmisti alisma surecimiZ,ogretmeni sarilip optukce kendine daha yakin hissetti alışmasi daha kolay oldu, ama arada yine aglar anne,babanin tekrar gelmicek korkusu var, birde siniftaki cocuklarin ay olarak buyuk ,kucuk olmasi fark ediyor, evet cok hasta oluyor ayda iki kere doktora gttik , bakici varsa evde bakilmasi daha iyi, konusamada sıkıntı varsa kresin faydasi oluyor , ama surekli hasta ates,grip,balgam,öksürük biri bitiyo biri başlıyor