Kızlar bebeğim 19 aylık. Genital bölgede küçük küçük sivilce şeklinde kızarıklık oldu. Mantar diye çok korktum. Bugün aile hekimine gittim. Mantar değil idrar asidinden yanmış dedi. Hametan ve fito krem verdi. İki üç güne geçer dedi. Ama ben çok korkuyorum beş altı gündür böyle bepanthol kullanıyordum geçmeyince aile hekimine gittim. Sanki bu kremlerle de geçmeyecek diye korkuyorum. Fotoğraf ekleyebilirsen internetten indirdiğim bi fotoğrafı ekleyecem. Başına böyle bir şey gelen oldu mu?