Berko Kızlar ek gıdaya başlıcaz da hangi zeytinyağı iyidir bide kaç kaşık verdiğim ürünlerin içine eklemem gerek
KuzeyEge_Moms Berko benim oğlum 1 yaşına giricek ben 6 ayından itibaren kristal marka zeytinyağı kullandım her çeşidini kullanmışımdır çok hafif çok memnun kaldım daha yeni başlayacaksan 1 çay kaşığı yeterli büyüdükçe biraz arttırabilirsin ben şu anda 1 tatlı kaşığı koyuyorum yeterli geliyor
DunyamMavi Berko ben direkt tanıdıkların kendi yaptığı yağları kullanıyorum. Hazır olan hiçbir şeye güvenmediğim için.
Deletedmom_79 Berko OG markasının aldım ben ilk başladığımızda. Şimdi bizim sürekli kullandığımız Halil Esen marka veriyorum. Zaten 0,3-0,5 asidite olmalıymış bebek için, karşılıyor.
Ilkbebek 10 aylik bebegim var ben 5. Ay iti ari ile ek gidaya basladim. Komili kullaniyorum cok da memnunum