Kızlar bi türlü eski kiloma dönemedim 7 kilo fazlam var emzirdiğiö için çok çabuk acıkıyorum ama suyu da içiyorum henüz regl olmadım kışlıklara bakayım dedim yok olmuyor ne pantolonum ne ceketlerim hiçbir şey çok canım sıkıldı zaten ceketlerim bayadır kullandığım için yıprandı ne giysem zaten yakışmıyor yakıştıramıyorum kendime çok özlüyorum eski halimi kombin kombin alışverişler yapıp giyinmeyi şimdi her fırsatta kızıma bir şeyler alıyorum onun hesabına atıyorum blazer ceket kombinlere bayılırım mesela şimdi Allah’ımm çok çirkin görünüyorum bu ben olamam dedim yani yeniden alışveriş yapayım diyorum fiyatları görünce Ohaa diyorum 😂 tayt kazak takılıcsm bu kışın herhalde 😂