Merhaba hanımlar, ikizlerim 9.aya girmek üzere. Mama + ek gıda alıyorlar. Geceleri 2 saatte bir kez mutlaka uyanıyorlar ve mama istiyorlar. Açlıktan uyanmadiklarini biliyorum çünkü biberonu ağzında hissedince uykuya devam ediyorlar. Mama vermemeyi deniyorum bu sefer de cok ağlıyor ve ikizini de uyandırıyorlar. Son zamanlarda saat başı kalkar oldular. Gündüz tek başıma bakıyorum ve gece de böyle uykusuz kalınca çok yıpranıyorum gün içinde enerjim bitiyor hemen. Ne yapabilirim, bir fikir verebilir misiniz?