melih59 Herkese merhaba, Oğlum 36+1 günlük doğdu. Şuan 3 günlük. Doğduğu andan beri ağlarken sesi kısık çıkıyor. Gür şekilde ağlayamıyor. Bu konu hakkında tecrübesi olan var mı ?
Nursena0606 melih59 oğlum hiç bağıra bağıra ağlamazdı. Mız mız ağlar. Sesini zor duyardın. Her bebek canı yanıyormuş gibi ağlamaz ki.
melih59 Nursena0606 Haklısınız ama sorun bağırması değil de çok kısık sesle ağlaması. Tedirgin etti bu durum beni. Çocuk doktoru net bir şey söylemeyince forumda bir cevap aramak istedim
Kubramomy Benim bebeğimde 36+5te doğdu sesi o kadar kısıktıki geceleri ağlarda duyamam diye korkuyodum çok şükür bir problem olmadı şuanda 3 ay 23 günlük cazgır bir kız oldu🌸
melih59 Kubramomy inşallah bizimde düzelir. İnsan bu dönemlerde çok tedirgin oluyor. Gerçekten çocuk büyütmek çok zormuş
Neva_35 Merhaba, benim de oğlum yenidoğan zamanında sesi cok kısık cıkıyordu ağlarken sesi tamamen kesildiği bile oldu doktora götürdük ama normal dedi 1 ay sonra geçti cok şükür
mmerveee51 Benimde ses kısıklığı var şu an 2 aylık pamukcuk olmuş boğazında dilini ve boğazını kontrol et beyaz yara gibi şeyler varsa ondan olabilir
melih59 Karbet 35 günlük oldu ve hala aynı. Gür sesle ağlayamıyor. Haftaya daha iyi bir doktora götürmeyi düşünüyoruz. Bu sorunu yaşayan pek insan yok sanırım