Kızlarr iyi akşamlar
Dünnbebeğimin iki aylık aşısı vuruldu o günden beri doğru düzgün uyumuyor normal midir acaba gündüz uykusu hiç yok emzirirken uyuyor göğsümde yatağına koyunca anında uyanıyor akşam da 9-10 gibi uyuyakalıyor öyle normal midir ya yardımcı olursanız sevinirim