123fff Kızlae ilk bebem olduğu için acemi anneyim. Şimdi, çok purt yaptığı için gazlı bi bebek mi yoksa çok purt yapması iyi bişey mi yoksa hani bizim gazımız olunca üşütmüşsün derler ya bebem üşüttü mü ben burdan ne anlamalıyım 😂
T-24 123fff Bence bebeğin gaz çıkarıyor bebeğin üşüdüğünü göğsünden ve sırtından anlarsın bu iki yeri soğuksa bebek üşüyor demektir yeni olduğu için bebeğin ayaklarını başını karnına sıcak tutmaya çalış sen de çok fazla gaz yapacak şeyler yemezsen bebeğin daha rahat olabilir sütünden de geçiyordur muhtemelen
Momofleos Eşin sürekli pırt yapmasından daha iyidir canım boşver 😂 Gazlı bir bebek demekki, ama çıkarabiliyorsa ne mutlu ona çıkaramamasından daha iyi, ayaklarını ve karnını sıcak tutmaya bak, sağlıkla büyüt inşallah ❤️😄