gizemga12 bende Doğduğundan beri sütüm yetmeyince arada mama verdim bazen haftada 2 bazen günde 2 yani duruma göre , ara ara meme reddim oldu ağladı emmedi sürekli teklif ettim ağlasa da etmedikçe mama vermedim düzeldi , yani ben şunu yapıyorum önce emmeyi deniyor Süt gelmezse veriyorum veya emeli az olmuşsa ve yine ağlıyorsa veriyorum sütüm dolmamıştır diye . Şu an 4 ayımız bitti 5. Aya başladık, doktor 5. Ayı atlatırsan 2 yaşına kadar emer dedi ama bilmiyorum tabi