Yesyenianne Merhabalar. Bebeğim yeni 2 aylık oldu. Son üç gündür akşam oldu mu çığlık çığlığa ağlıyor, uyumak istemiyor çok zor uykuya dalıyor. Aynı durumu yaşayan var mı?