Asya-06 Feyzarda neden kii dışardan bir sürü aşı alıp vurdurmaya gelen insanlar oluyor gördüğüm kadarıyla
Feyzarda Asya-06 bizim sağlık ocağında sorun yaşanmış daha önce sanırım. Bende özel hastanede yaptırdim hepsini. 1tane bexero kaldi şimdi. O da ocak ayında.
elifffa Asya-06 Merhaba bizde 3 ay 17 günlüğüz bugün sağlık ocağında nimenrix ve bexsero iki aşıyıda iki bacağından yaptılar. Normalde bacaktan mı koldan mı yapılıyor acaba
Asya-06 elifffa sol bacağından yaptılar. 5. Ayda 2. Dozu yaptırmaya gittiğimizde sağ bacağından yaptırın dediler
Asya-06 elifffa yok hayır ateş olmadı ama 2 gün ara ara özellikle akşamları ağladı hemen calpol verdim iğne yerinde şişlik oldu sanırım biraz ağrısı oldu uykuya gecmede problem yaşadık akşamları ama 3. Gün yorgunluktan mis gibi uyudu 😊