irem_19 Kızlar bebeğim 6aylık ben doğunca doğum parası almadım köyde duruyoruz eşimin işinden dolayı merkeze birtürlü gidemedik hala alabilirmiyim ve nereden başvuruyoruz nekadar veriliyor bu konu hakkında hiçbişey bilmiyorum yardımcı olurmusunuz